Łączna liczba wyświetleń

piątek, 1 czerwca 2012

KONKURS

Jakiś czas temu postanowiłam ogłosić konkurs w przedszkolu bliźniaków. Prawie miesiąc czasu wisiał w szprotawskim przedszkolu taki oto plakat:



Tematem konkursu był oczywiście aparat fotograficzny. Udział wzięło ośmioro przedszkolaków, wszystkie aparaty były bardzo pomysłowe i jedyne w swoim rodzaju. Jestem pewna, że każde dziecko się starało i aparaty wyszły jak z marzeń. Ponieważ nie mogłam się zdecydować na wyłonienie trzech zwycięzców, wszystkie dzieci zostały nagrodzone obrazami drukowanymi na płótnie. Jednak żeby nie było zbyt łatwo każdemu z nich zrobiłam fotomontaż ze zdjęć wykonanych na przepięknym przedszkolnym placu zabaw. Dziękuję nauczycielkom za pomoc, ponieważ bez nich mój plan z pewnością by nie wypalił.
Nagrodzone prace:


A tak wyglądały nagrody, jeśli chcielibyście mieć równie fajny prezent chętnie i dla Was przygotuję taki obraz, wszelkie pytania na : qachna@o2.pl








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz