Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 31 marca 2013

MARCEL

To moja przedświąteczna sesja, robiona w wielki piątek. Chciałabym tylko napisać, że do mnie przychodzą dzieci GRZECZNE ;) I BARDZO GRZECZNE ale ten chłopiec był PRZE PRZE GRZECZNY. Już dawno nie miałam takiego grzecznego malucha i tak doskonale współpracującego małego modela. Lepszej sesji nie mogłabym sobie wymarzyć. Chłopczyk mało, że grzeczny to jeszcze przystojniacha jakich mało. Nie mogłam się napatrzeć na jego włoski i te niesforne kędziorki - MODEL DOSKONAŁY MARCELEK.

p.s zaliczam go do stałych klientów, ponieważ już kiedyś u mnie był. Zawsze ogromnie się cieszę z powrotu moich małych modeli, dziękuję jego rodzicom, że o mnie pamiętali przy okazji odwiedzin świątecznych rodziny. Na co dzień dzielą nas tysiące kilometrów i choć przyjechali tylko na kilka dni to jednak nie zapomnieli o moim studio. To dla mnie znaczy wiele ale i cieszy :)))











i takie pudełeczko stworzone specjalnie dla Marcelka :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz