Łączna liczba wyświetleń

sobota, 16 marca 2013

LUTY

Trochę zaniedbałam bloga, jednak to, że w lutym nic nie pokazywałam to wcale nie znaczy, że nic nie robiłam :). Cały luty ostro pracowałam ale trochę inaczej. Nie robiłam sesji ponieważ moje bliźniaki chorowały, najpierw jeden załapał ospę potem drugi i tak praktycznie cały miesiąc się borykaliśmy z chorobami. Nie chciałam więc zapraszać małych modelek i modeli w to siedlisko bakterii. Zajęłam się czymś zupełnie innym. Z tego miejsca chciałabym podziękować wszystkim tym, którzy mi zaufali i składali zamówienia.

Chciałabym pokazać kilka wzorów zaproszeń, które miałam okazję robić. Zaproszenia są mojego projektu w całości wykonane ręcznie.





Zaproszenia to nie wszystko, zaczęłam również na ostro produkcję pudełek prezentowych, ponieważ dość sporo ich było pokazuję tylko kilka końcowych projektów. Każde pudełeczku w środku ma cztery ścianki na których są ukryte kieszonki z zabawnymi tekstami - na co osoba obdarowywana może przeznaczyć pieniążki :)








Jeśli chcesz mieć nietypowe zaproszenie na Komunię Świętą, Chrzest, urodziny czy ślub, lub chcesz podarować pieniążki koleżance na urodziny, ślub kuzynki, Komunię czy Chrzest w takim pudełeczku to zapraszam do kontaktu : qachna@o2.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz