Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 7 października 2013

ZALEGŁOŚCI

Dzisiaj post informujący iż byłam mega zapracowana i nie miałam czasu nawet tu pozaglądać. 
Do tego moje bliźniaki poszły do szkoły, no i  zaczęło się.
Codzienne prowadzanie :) lekcje na różną godzinę, o różnych godzinach się kończą,
wszystko to totalnie zdezorganizowało moje życie. 
W przedszkolu było lepieeeej od 8 do 15 człowiek miał czas dla siebie.
Teraz ledwo dojdę do domu i trzeba po nich wracać.
Do tego odrabianie lekcji ach trzeba się przyzwyczaić tak samo ja, jak i oni.
Jak by tego było mało 4.10 skończyli 7 lat, dla mnie to bardzo wielkie wydarzenie a dla nich preezenty! 
Obiecuję jednak, że będę uzupełniała bloga a ponieważ chcę zrobić to po kolei to zacznę od czerwca :) Wypatrujcie więc, niebawem nowe wpisy i ciekawe zdjęcia :)
Pozdrawiam moich czytelników i zaglądaczy
qachna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz