Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 21 stycznia 2013

DZIEŃ BABCI

No i ostatni post poświęcony DNIU BABCI i nasze prezenty dla tych cudownych i kochanych osób.
Moja Babunia poświęciła sporą część swojego życia by zająć się nami - czyli wnukami.
Miałam to cudowne szczęście "chować" się z babcią. Moja Babcia jest kochana, wyrozumiała i zawsze mogłam się jej zwierzyć i polegać na niej. Kiedy przestaliśmy mieszkać z Babcią to prawie każde wakacje u niej spędzałam, nawet teraz gdy jestem dorosła muszę przynajmniej raz w tygodniu do niej zadzwonić bo czegoś mi brakuje. Pomagała mi przy bliźniakach kiedy się urodziły. Ciężko mi nawet wyrazić słowami co dla mnie znaczy BABCIA.
Z tego więc miejsca chcę mojej Babuni podziękować za całe serce jakie nam dała i czas jaki nam poświęciła.
Tak wiele mnie nauczyłaś, tak wiele uśmiechu mi dałaś, 
na spacery ze mną chodziłaś, kiedy byłam jeszcze mała. 
Do snu nuciłaś piosenki, byłaś zawsze blisko mnie, 
więc podziękować Ci Babciu, za to wszystko chcę. 
Żyj długo w spokoju i uśmiechaj się, 
bo uśmiech jest najważniejszy i to, że kocham Cię. 

U mojej babuni na ścianie zawisł kalendarz na rok 2013 ze zdjęć prawnuków.


A moja mama czyli babcia bliźniaków;

Kiedy bliźniaki przyszli na świat, jako pierwsza ich zobaczyła
i od tego czasu już zawsze przy nich była.
Kołysała do snu, przebierała i bajki im czytała,
na wycieczki z nimi jeździła i wakacje sponsorowała.
Kiedy trzeba odrobić lekcje, chętnie w tym pomoże
ale kiedy trzeba skarcić to też przecież może.
Babcia wiele poświęciła dla Stasia i Mateuszka
teraz oni cichutko szepną jej do uszka :
że jest taka kochana jak najlepsza wróżka!
Kochamy Cię najbardziej jak można na świecie
teraz wszyscy dzisiaj się o tym dowiecie.

Mojej mamie nie jest łatwo podarować coś specjalnego, ma już kubeczki, poduszki i obrazy więc dzisiaj może bardzo skromnie za to zrobione  specjalnie na tą okazję, zdjęcia wnuków w ramce, które już znalazły swoje miejsce w pokoju gościnnym.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz