Łączna liczba wyświetleń

sobota, 18 maja 2013

PUDEŁKO KOMUNIJNE

Ten post jest dla wszystkich tych, którzy są ciekawi jak wygląda w środku takie pudełeczko.
Pudełka robię pod konkretne zamówienie, mogę zaproponować swoje środki  lub to Wy - Klienci mówicie mi co lubią Wasi obdarowywani i taki środek przygotowuję. 
Takie pudełko to alternatywa szarych kartek drukowanych w tysiącach sztuk.
Jeśli wybierasz się na imprezę, 18 urodziny brata, ślub przyjaciół, Komunię siostrzenicy, zobaczyć nowo narodzone dziecko u najlepszego kumpla ? a w prezencie chcesz dać pieniążki to takie pudełko jest doskonałym rozwiązaniem. 
Każde pudełko ma 4 ścianki, na każdej ze ścianek ukryte są kieszonki na pieniążki :) kieszonki robione są specjalnie pod okazję.
Mogą być poważne lub zabawne... z podpowiedzią "na" konkretne ich przeznaczenie.
Np. na nowy rower lub na dalekie podróże ... możliwości są tysiące :)

 Pudełka komunijne zazwyczaj robiłam raczej poważne, tak samo jak poważna jest cała uroczystość, nie pisałam na ... lecz wykorzystywałam  typowo religijne przedmioty jak różaniec czy książeczkę do nabożeństwa tylko to jedno, które chcę tutaj pokazać jest zupełnie inne, zabawne i kieszonki specjalnie dla Adasia, który uwielbia gry komputerowe :)








  papiery jakie wykorzystałam to: wielki błękit, lekcja miłości, kapuśniaczek i daleko jeszcze?

a tak wygląda kieszonka z tym czymś ... na co jest stworzona :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz