Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 6 maja 2013

WESELNE ZAPROSZENIA

Dzisiaj skończyłam jedno z moich większych zamówień na weselne zaproszenia.
Zrobione są z trzech rodzajów papieru, cały projekt przygotowałam w photoshopie, to zajęło mi najmniej czasu, są to w pełni personalizowane zaproszenia dzięki czemu są dla każdego czytelne.
Chciałabym w tym poście pokazać, że zrobienie takich zaproszeń zajmuje trochę czasu. Największą jego część zajmuje wycinanie tych małych elementów, ale dzielnie kręciłam korbką i wykręciłam wszystkie potrzebne elementy z których złożyłam ZAPROSZENIA.
Żeby zaproszenia były inne niż wszystkie specjalnie na obrączkach umieszczonych na zaproszeniu wygrawerowałam imiona młodych. Teraz wiadomo, że są zrobione specjalnie dla nich :)
A tak wyglądały etapy mojej pracy :)












a na koniec pudełko z okazji Chrztu Świętego Zuzi :) z prześliczną grafiką od Janet


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz