Łączna liczba wyświetleń

piątek, 24 maja 2013

ZUZIA

Cieszę się ogromnie, że coraz więcej ludzi o mnie wie i chcą mieć zdjęcia zrobione przeze mnie.
Bardzo dużo pracy mnie to kosztowało. Ogromnie ciężko jest się przebić w małym mieście, szczególnie, że moje studio nie znajduje się w centrum.
Są jednak ludzie dla których to żaden problem mnie odnaleźć - dziękuję za to, że mam szanse fotografować Wasze dzieci i za to, że chcecie żebym to właśnie ja zatrzymała w kadrze malutką chwilę z życia Waszego dziecka. 
Zuzia to śliczna mała dziewczynka, bardzo ruchliwa jak większość roczniaków, 
czaruje uśmiechem z którego widać śliczne białe ząbki. 
Była bardzo dzielna i przez większość sesji była zadowolona, ponieważ zamówionych zdjęć było sporo to byłam pełna podziwu, że tak dzielnie znosi przebieranki i zmiany scenerii. 





























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz