Łączna liczba wyświetleń

piątek, 31 maja 2013

REPORTAŻ Z PIERWSZEJ KOMUNII ŚWIĘTEJ

W ostatnim dniu maja chciałabym pokazać reportaż z I Komunii Świętej na której miałam przyjemność fotografować. Wszyscy ci którzy zaglądają na mojego facebooka wiedzą co pisałam ale powtórzę. Była to najpiękniejsza Komunia na jakiej miałam przyjemność być.
"Kolejna Komunia za mną, licząc przez ostatnie kilka lat trochę tych Komunii już miałam, muszę się jednak przyznać, że tak pięknej jeszcze nie widziałam. Tylko siedmioro dzieci przystępowało do I Komunii Świętej ale nareszcie poczułam ten klimat, nie było tu pośpiechu ani przepychanek, wszyscy wiedzieli co mają robić i spisali się na medal. Dziękuję za ten dzień i za szansę ... pierwszy raz byłam fotografem na wyłączność . Mam tylko nadzieję, że będą zadowoleni z reportażu".
Oto kilka wybranych ujęć.


















Długo nie wiedziałam jak oddać dzieciom zdjęcia, aż wkońcu wymyśliłam...
 Zrobiłam  albumiki kartonowe ze zdjęciami dzieci  z przodu a w środku zdjęcia i płyta.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz