Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 15 lipca 2013

IGA I LENKA

Witam wszystkich po krótkiej nieobecności :).
Mam tak wiele rzeczy do pokazania, robiłam kilka fajnych projektów, niektóre z nich do domowej biblioteczki, niektóre dla moich kochanych klientów. 
Właśnie wróciłam z wakacji i mam zamiar nadgonić. Może mi się to uda. 
Chciałabym pokazać, jakie zakładki wyczarowałam dla naszych przedszkolaków kończących rok szkolny, serduszka do kosza z podziękowaniami dla Pani Dyrektor przedszkola, nutki jako dekoracja, pudełka dla Pań oraz kilka innych ;) no i koniec roku naszych wspaniałych dzieciaków, które od września idą do szkoły.
Zaczynam jednak od sesji malutkiej Igi i troszkę starszej Lenki :).
To niesamowite, kiedyś już robiłam sesję dwóch sióstr o tych samych imionach, tyle, że Iga była starsza a Lenka malutka. Tutaj jest odwrotnie :)
Dziewczynki przyszły do mnie z mamą zrobić pamiątkowe zdjęcia by mieć wspaniały prezent dla swojego Taty w dniu jego święta, mam nadzieję, że obraz się podobał.
Zapraszam do oglądania 

LENKA i mała IGA













a obraz wyglądał tak :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz