Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 16 lipca 2013

PROJEKT OLA I PIOTR

Zostałam poproszona o wykonanie specjalnego projektu na specjalne zamówienie :)
Prezent ten składał się z prezentacji multimedialnej, którą miałam okazję robić oraz pudełka. 
Prezentacja zawierała zdjęcia z najważniejszych momentów życia tego małżeństwa, z ich ulubioną muzyką i cudnymi przejściami. Wszystko to łączyły zabawne wierszowane teksty, które ułożyłam w formie bajki. Całą prezentację nazwałam " Wasza bajka" zaczynając od przepięknego cytatu:
" Praw­dzi­wa miłość zaczy­na się tam, 
gdzie nicze­go już w za­mian nie ocze­kuje". 
Antoine de Saint-Exupéry

Ponieważ prezent miał być niespodzianką a najlepsze prezenty ukryte są w ślicznych pudełkach, 
to też wymyśliłam wielkiego box-a, na którego 4 ściankach były życzenia od ich przyjaciół z zabawnymi obrazkami, a na środku wielka kieszeń w której włożone było pudełko z płytą...
z ich bajką :)

Prezent dla Oli i Piotra był z okazji ich 10 rocznicy ślubu i wiem, że im się spodobał :)
teraz pokazuję Wam, choć tylko pudełko, ponieważ uważam, że pokazanie prezentacji byłoby wielkim nietaktem (możecie wierzyć mi na słowo, że jest extra ;)).

Jeśli nie wiecie co podarować bliskim a macie ich zdjęcia chętnie i dla Was wykonam coś takiego:)











 

 

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. oj tak, podobno oboje się wzruszyli i mam nadzieję, że jeszcze nie jeden raz będą wracać do tej płyty :)

      Usuń